Van eredemény, csak az sem pozitív

2010.07.19. 10:08 mereg

Különösebben nem érdekel egy Fideszes rajongó sem, de amióta kormányra kerültek, csak rosszul járok, érdemi változás nemhogy előre, hanem inkább visszafelé történt.

Rendeltem egy telefont még júniusban - aztán mivel megnőtt az akkori idióta bejelentésnek köszönhetően a forint-euró árfolyam - nem hozta a szolgáltató. Tudtam én, hogy azért nem rendeli, mert nem tudta volna azt az árat biztosítani, amin megállapodtunk.

Gondoltam rendelek pár dolgot külföldről, de hirtelen megváltoztak az árak ott is, mert ugyanis ott is euróban számolnak. Gondoltam várok... Hát nem sokat nyertem...

Csütörtökön ismét gondoltam egyet, hogy vennék néhány dolgot, erre hétvégére megint betettek. Megint nem fogok tudni vásárolni. Nem érdekel egy jogvédő szervezet sem. Igen, memóriakártyát akartam venni, ugyanis azzal sem értek egyet, hogy díjat rakjanak rá. Mert mostanában szinte egy normális magyar film nincs, nem beszélve a minőségi zenéről. Persze ez így nem teljesen igaz, de annyira nem számottevő, nagyon kevesen vannak.

Visszatérve egy kicsit a politikára...

Eddig igenis tett valamit a Fidesz. Lecserélte az embereit a sajátjaira. Hát eddig sem csíptem ezt a Sólyom Lászlót, de Schmitt Pál?!?! Viktor is azért akarja az adómentes pálinkafőzést, hiszen a szőlőjéből szeretne majd pálinkát főzni.

Azon gondolkodom, hogy elhagyjam hazámat, pedig szeretek/szerettem itt lakni, de ennyire még senki nem bőszített fel. Félre ne értsen senki, nem vagyok Jobbikos vagy MSZP-s, se egyéb párt fanja, de ezt az egy pártot szerettem volna elkerülni, mert csak bajt fognak csinálni. De adja Isten, hogy ne legyen igazam.

Szólj hozzá!

Címkék: fidesz árfolyam adó forint áfa schmitt euro pál

A bejegyzés trackback címe:

https://bosszanto.blog.hu/api/trackback/id/tr302160403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása